Bliv medlem

Skal du være med?

Har du en medfødt eller tidlig erhvervet hjertesygdom, og er du blevet for gammel til Hjerteforeningens Børneklub, så er GUCH helt sikkert noget for dig. Her kan du møde andre unge og voksne med hjertesygdom, du kan få en masse ny viden og inspiration til at leve det bedste liv med en hjertesygdom og du kan finde alle vores tilbud og aktiviteter lige her.

Bliv medlem

I GUCH er der fokus på at leve livet mest muligt og bedst muligt. Hos GUCH er det fuldstændig underordnet, hvilken hjertesygdom, du har, hvilken behandling du har modtaget, og om du tager medicin eller ej. Vi har alle sammen det til fælles, at vi lever med hjertesygdom tæt inde på livet, og vi forsøger at være uhøjtidelige og ærlige, så det gør det nemt at støtte og inspirere hinanden. I GUCH er der mulighed for mange sjove aktiviteter, gode grin, forståelse, opbakning, støtte, inspiration, vigtige snakke og helt grundlæggende en accept af, at man er meget mere end sin hjertesygdom.

Så hvis du er over 18 år og har en medfødt eller tidlig erhvervet hjertesygdom, så er GUCH måske noget for dig – du er i hvert fald mere end velkommen hos os.

Hjerteforeningen GUCH optager unge, som er fyldt 18 år, og som har en medfødt eller tidligt erhvervet hjertesygdom. For at blive medlem af Hjerteforeningen GUCH skal du først melde dig ind i Hjerteforeningen.

Det gør du på Hjerteforeningens hjemmeside

Når du har meldt dig ind i Hjerteforeningen vil du modtage en mail, hvori det er muligt at blive tilknyttet GUCH-netværket, så du modtager alle vores tilbud lige i din indbakke.